reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Sečianska

Mária Sečianska

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som človek, ktorý miluje život a je ním očarený... zamilovala som sa do neho. :)som z tých ľudí, čo sa dokážu zastaviť, aj keď sa ponáhľajú, len preto, aby si vychutnali ten moment, v ktorom sa v danej chvíli nachádzajú. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Život a zdravie nad zlato

Mária Sečianska

Život a zdravie nad zlato

Je zvláštne, že mám toho na srdci veľa a neviem ako začať. Prvýkrát v živote neviem, ako vyjadriť svoj názor a postoj k situácii, ktorá tak veľmi sužuje svet. Koronavírus. COVID-19. Aspoň to skúsim.

  • 21. mar 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Ďakujem, za všetko!

Mária Sečianska

Ďakujem, za všetko!

Je to už dlho, čo som sa naposledy zamýšľala nad sebou a svojim životom. Je to už dlho, čo som sa naposledy pozrela za seba a pocítila hrdosť a hlavne vďaku. Predovšetkým tú vďaku voči ľuďom, ktorí so mnou strávili množstvo času..

  • 13. nov 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 276x
  • 10
Najkrajšie leto

Mária Sečianska

Najkrajšie leto

Leto. Každý sa naň po tejto poslednej krutej a predovšetkým dosť dlhej zime tešil, až kým sa meterólógovia nerozhodli svetu oznámiť správu, že žiadne leto (dlhé horúce tropické) nebude, bude len ročné obdobie leto najchladnejšie za posledných 200 rokov. No, počasie sa rozhodlo, že prekvapí...Pomaly už čas horúčav končí a ja sa obzerám späť, ako som ho prežila. A som spokojná...

  • 29. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Uhol pohľadu...

Mária Sečianska

Uhol pohľadu...

Áno, uhol pohľadu. Všetko závisí práve od neho. Chcete vedieť prečo? Veľmi rada Vám to objasním :)Ak ste čítali môj predchádzajúci článok, tak viete, že som sluchovo postihnutá.

  • 11. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Ticho...

Mária Sečianska

Ticho...

Častokrát som rozmýšľala, aké je to, počuť skutočné ticho vo svete bežných zdravých ľudí, čo vnímajú všetky zvuky. Keď sa nad tým zamyslím, tento svet je neskutočne hlučný. A nielen pre mňa...

  • 20. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Čo dokáže skutočná láska...

Mária Sečianska

Čo dokáže skutočná láska...

Bol júl... a pomaly sa cez ranné mraky dralo slnko, ktoré značilo ďalší horúci deň. Nechcelo sa jej ráno ani vstať z postele a tešiť sa z krásneho slnečného dňa... nechcelo sa jej žiť. Zlomené srdce. Určite to pozná každý z Vás...

  • 16. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Motivácia

Mária Sečianska

Motivácia

Žil raz jeden muž, ktorý mal veľmi ťažké detstvo. Jeho matka ho nevedela vychovať a s otcom nemal žiadny vzťah. Mal iba mladšieho brata, ktorý ho nasledoval na každom kroku, vo všetkych skutkoch, aj v myšlienkach mu bol verný.

  • 1. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Keď sklameš sám seba...

Mária Sečianska

Keď sklameš sám seba...

Určite to zažil nejeden z nás. Človek na to, aby bol šťastný, sám sebe sľúbi pár bodov, ako sa bude správať v neželanej situácii. Tých bodov sa bude držať ako kliešť, za každých okolností, nech sa deje čokoľvek...

  • 24. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Čo robí ľudí ľuďmi?

Mária Sečianska

Čo robí ľudí ľuďmi?

Kráčala som zo školy domov. Úplne zničená, slnko pomaly zapadalo. Bolo nádherné sledovať ho, jeho svetlé teplé slnečné lúče,ako sa predierali cez mraky. Dokonalé pohladenie pre dušu, pre oči, človek sa hneď cíti ľahšie, akoby zhodil všetku ťarchu z celého dňa, ktorú musel zvládnuť. Znova a znova, každý deň, niekedy aj v noci, keď nemôže spať.

  • 23. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu